عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان به سمت محصولات بیمه ای
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
ارسال شده توسط ادمین
268 بازدید
با توجه به ماهیت رقابتی بازار بیمه ، شرکت های رقیب همواره به دنبال ارائه محصولات با کیفیت ، خدمات عالی ،افزایش ارزش سهم بازار و بهبود تصویر برند خود در نزد مشتریان با هدف رسیدن به نقطه عطف وفاداری و احساس تعهد بیشتر در آنها است .هدف اصلی این مطالعه بررسی تأثیر ابعاد رفتار خرید بر تصمیم خرید می باشد . خدمات مالی به عنوان یک عامل تعیین کننده رشد اقتصادی در سراسر جهان در نظر گرفته می شود ) Levine 2005 ( صنعت بیمه یکی از عناصر مهم بخش خدمات مالی است. تأثیر فعالیت بازار بیمه در توسعه مالی توجه بیشتری به خود جلب می کند، زیرا این بخش در بازارهای نوظهور رشد می کند.
این مقاله به همت خانم خدامراد نگارش شده است.
فایل کامل این مقاله در این قسمت به صورت pdf در اختیار شما قرار می گیرد. با کلیک بر روی لینک فایل مقاله نمایش داده می شود . برای ذخیره فایل، روی لینک کلیک راست کنید و گزینه save as را بزنید.
پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک
دیدگاهتان را بنویسید