تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی مشارکت و تعهد مشتریان بیمه سامان شهر تهران

اکنون در اقتصاد جهانی مشتریان بقای سازمان را رقم می زنند.سازمان ها دیگر نمی توانند نسبت به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آن ها باید همه فعالیت و توانمندی خود را متوجه مشتری کنند،چرا که تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند.بنابراین اصل در دنیای کسب و کار امروزی ایجاد ارزش های مشتری پسند است و تنها از طریق فرایندهای تولیدی،بازاریابی ،مالی و منابع انسانی سازمان می توان ارزش های مشتری پسند ایجاد کرد و این امر بدون اطلاع از خواست و ترجیحات مشتریان مسیر نخواهد بود، هدف در این پژوهش به بررسی : تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی مشارکت و تعهد مشتریان بیمه سامان شهر تهران پرداخته شده است .
آقای علی محمد قنادی پور، از اعضای رسمی انجمن حرفه ای صنعت بیمه، در این مقاله به تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی مشارکت و تعهد مشتریان بیمه سامان شهر تهران پرداخته اند.
پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک
دیدگاهتان را بنویسید