تاثیر رضایت شغلی و رفتارهای انطباقی فروش بر عملکرد کارکنان واحد فروش ، با توجه به مشتری گرایی در شرکتهای بیمه
در شرایط کنونی با افزایش رقابت در اکثر صنایع، رسیدن به مرحله اشباع، افزایش مراودات بین المللی، هجوم محصولات وارداتی و ایجاد فشارهای قیمتی، واحد فروش سازمان خط مقدم مواجهه با مشتریان است. با توجه به اهمیت و حساسیت واحد فروش،اثربخشی کارکنان واحد فروش مورد توجه قرار گرفته است.
در حوزه مدیریت فروش، مدیریت کارکنان واحد فروش از مهمترین مباحث در مدیریت بازاریابی شرکت ها است. موضوع اصلی این پژوهش، تبیین رابطه بین رضایت شغلی با عملکرد فروش، مشتری گرایی(مشتری مداری) با عملکرد فروش و فروش انطباقی با عملکرد فروش کارکنان فروش به منظور رسیدن به حداکثر اثربخشی واحد فروش است. با توجه به مطالعات و متون موجود در این زمینه و مسائل پیش روی مدیران فروش، عملکرد کارکنان واحد فروش برای مدیران حائز اهمیت است.
این مقاله به همت آقای سمائی نگارش شده است.
پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک
دیدگاهتان را بنویسید