جستجو برای:
سبد خرید 0
  • درباره انجمن
  • خدمات به اعضا
  • عضویت در انجمن
  • قوانین و مقررات بیمه ای
  • استعلام
  • مستندات حرفه ای
    • انواع بیمه نامه
    • شرایط عمومی
    • گزارشات ارزیابی ریسک
    • گزارشات بازدید اولیه
  • ثبت نام شرکتی
اینستاگرام انجمن

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز ثبت نام نکرده اید؟ ثبت نام در سایت
  • 021-88193772
سبد خرید 0
  • تخفیف دانشجویی
  • تماس با ما
  • راهنمای سایت
  • English
0
انجمن حرفه ای صنعت بیمه
  • درباره انجمن
  • خدمات به اعضا
  • عضویت در انجمن
  • قوانین و مقررات بیمه ای
  • استعلام
  • مستندات حرفه ای
    • انواع بیمه نامه
    • شرایط عمومی
    • گزارشات ارزیابی ریسک
    • گزارشات بازدید اولیه
  • ثبت نام شرکتی
ورود و ثبت نام

انجمن حرفه ای صنعت بیمه مقالات بررسی مفهوم بازیابی خدمات و اهمیت آن در صنعت بیمه

بررسی مفهوم بازیابی خدمات و اهمیت آن در صنعت بیمه

۱۳۹۹/۰۶/۱۹
ارسال شده توسط ادمین
مقالات
1.46k بازدید

صنعت بیمه یکی از مهمترین صنایع خدماتی در فضای کسب‌وکار امروز است که حفظ مشتری از مهمترین ارکان استمرار فعالیت و تداوم آن می‌باشد. از آن‌ جا که حفظ مشتریان فعلی بسیار کم هزینه‌تر و موثرتر از جذب مشتریان جدید است، حفظ مشتریان فعلی از طریق افزایش رضایت‌مندی آنان از کلیدی‌ترین استراتژی‌های شرکت‌های خدماتی برای بقا و رسیدن به موفقیت است. در بسیاری از فعالیت‌های تجاری نارسایی در ارائه خدمات ممکن است به دلیل اشتباه انسانی و غیرانسانی رخ دهد و در صورت عدم توجه کافی به مسئله نارسایی خدمات می‌تواند منجر به از دست دادن مشتری، عدم سودآوری و حتی ورشکستگی شود. بر اساس نتایج تحقیقات، هزینه‌ای که‌ شرکت می‌تواند صرف بهبود خدمات خود کند، نسبت به هزینه‌های تحمیلی ناشی از تبلیغات منفیِ مشتریان ناراضی بسیار کمتر است. ازاین‌رو پیاده‌سازی یک فرآیند بازیابی خدمات کارا می‌تواند درک مشتری از کیفیت خدمات را بالا برده و تبلیغات مثبت دهان به دهان در مورد سازمان را شکل ‌دهد. بازیابی خدمات شامل اقدامات صورت گرفته توسط شرکت‌ها در جهت برطرف نمودن مشکلات، تغییر نگرش منفی مشتریان ناراضی و نهایتاً حفظ مشتریان است.

خانم فاطمه نصیری، کارشناس ارشد اکچوئری، عضو انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه، در این مقاله به بررسی مفهوم بازیابی خدمات و اهمیت آن در صنعت بیمه پرداخته اند.

اشتراک گذاری:
فایل کامل این مقاله در این قسمت به صورت pdf در اختیار شما قرار می گیرد. با کلیک بر روی لینک فایل مقاله نمایش داده می شود . برای ذخیره فایل، روی لینک کلیک راست کنید و گزینه save as را بزنید.
دانلود فایل
بررسی مفهوم بازیابی خدمات و اهمیت آن در صنعت بیمه

پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک

گزارش مشکل دانلود

برچسب ها: بیمه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • اخبار
  • مقالات
  • ویدئوها
دسته‌های دوره های آموزشی
  • آزمون
  • آموزش آنلاین
  • دوره های مجازی
  • منابع آموزشی
  • پرداخت ها
  • کارگاه آموزشی
تماس با ما :
  • تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار،پلاک 72، واحد2
  • 88193772 (021) - 09102275843
  • info@pii.ir
پیوندها
  • بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • پژوهشکده بیمه
  • ریسک نیوز
  • آئین بیمه
رسانه های دیگر
  • Instagram
  • aparat
  • aparat
نماد ها

تمامی حقوق برای انجمن حرفه ای صنعت بیمه محفوظ می باشد.

طراحی و اجرا توسط پُلینو

واتساپ
ارسال پیام