نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی بر جذب مشتریان صنعت بیمه
پژوهش حاضر با هدف بررسی بازاریابی شبکه های اجتماعی بر جذب مشتریان شرکتهای بیمه صورت گرفته است. بر اساس تحلیل محتوای مقالات و منابع موجود، سازمانها و شرکت های بیمه باید با تصمیم گیری به موقع و با شناخت کافی از مشتریان و نیازهای بازار تلاش کنند با عرضۀ محصولات خوب و با قیمتی مناسب در به کارگیری روش های مطلوب توزیع و استفاده از تبلیغات آگاه کننده و جهت دهنده در شبکه های اجتماعی گسترده و شناسایی رقبا، فرصتها و تهدیدهای محیط علاوه بر افزایش سهم بازار خود و خلاقیت، تطبیق با نیازها و خواسته های مشتریان، بازار مشتریان خود را نیز حفظ کنند. کاربرد رسانه های اجتماعی در شرکت بیمه، به کاربرد آن در نمایندگی بیمه و مشتریان می انجامد. همچنین فراوانی تعامل با مشتریان، رابطه بین کاربرد رسانه های اجتماعی در سطح شرکت و نمایندگی های بیمه را تقویت می کند و به کار گیری رسانه های اجتماعی توسط نمایندگی بیمه، عملکرد فروش نمایندگی و عملکرد برند شرکت بیمه را افزایش و بهبود می بخشد.
این مقاله به همت آقای خوشدل نگارش شده است.
پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک
دیدگاهتان را بنویسید