جستجو برای:
سبد خرید 0
  • درباره انجمن
  • خدمات
  • عضویت در انجمن
  • قوانین و مقررات بیمه ای
  • استعلام
اینستاگرام انجمن

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز ثبت نام نکرده اید؟ ثبت نام در سایت
  • 021-88193771
سبد خرید 0
  • تماس با ما
  • راهنمای سایت
0
انجمن حرفه ای صنعت بیمه
  • درباره انجمن
  • خدمات
  • عضویت در انجمن
  • قوانین و مقررات بیمه ای
  • استعلام
ورود و ثبت نام

وبلاگ

انجمن حرفه ای صنعت بیمه مقالات مدیریت ارتباط با مشتری در بخش بیمه

مدیریت ارتباط با مشتری در بخش بیمه

۱۳۹۹/۰۶/۲۴
ارسال شده توسط ادمین
مقالات
376 بازدید

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هم اکنون، نقش اجتناب ناپذیری در جهان تجارت ایفا می کند. هر موسسه ای می خواهد مشتریان بیشتر و بیشتری را جذب کند و همواره برای حفظ مشتریان موجود خود مبارزه می کند. CRM به گرایشی جدید در زمینۀ تجارت منتهی می شود. این روزها، CRM در حال جذب توجه گستردۀ محققین و کارورزان می باشد. به منظور حفظ ارتباط با مشتری، شرکتهای بیمه عمر بایستی در هر زمان و هرجایی که لازم باشد، خدمات مناسبی ارائه دهند.

خانم فاطمه کاظمی مفخم، در این مقاله به بررسی مدیریت ارتباط با مشتری در بخش بیمه پرداخته اند.

اشتراک گذاری:
فایل کامل این مقاله در این قسمت به صورت pdf در اختیار شما قرار می گیرد. با کلیک بر روی لینک فایل مقاله نمایش داده می شود . برای ذخیره فایل، روی لینک کلیک راست کنید و گزینه save as را بزنید.
دانلود فایل
مدیریت ارتباط با مشتری در بخش بیمه

پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک

گزارش مشکل دانلود

برچسب ها: بیمهمشتری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • اخبار
  • مقالات
دسته‌های دوره های آموزشی
  • دوره های مجازی
  • فروشگاه کتاب
  • وبینار
  • کارگاه های انجمن
تماس با ما :
  • تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار،پلاک 72، واحد2
  • 88193772 (021)
پیوندها
  • بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • پژوهشکده بیمه
  • ریسک نیوز
  • آئین بیمه
رسانه های دیگر
  • Instagram
  • aparat
نماد ها

تمامی حقوق برای انجمن حرفه ای صنعت بیمه محفوظ می باشد.

طراحی و اجرا توسط پُلینو

واتساپ
ارسال پیام