مدیریت ارتباط با مشتری در بخش بیمه
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
ارسال شده توسط ادمین
376 بازدید

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هم اکنون، نقش اجتناب ناپذیری در جهان تجارت ایفا می کند. هر موسسه ای می خواهد مشتریان بیشتر و بیشتری را جذب کند و همواره برای حفظ مشتریان موجود خود مبارزه می کند. CRM به گرایشی جدید در زمینۀ تجارت منتهی می شود. این روزها، CRM در حال جذب توجه گستردۀ محققین و کارورزان می باشد. به منظور حفظ ارتباط با مشتری، شرکتهای بیمه عمر بایستی در هر زمان و هرجایی که لازم باشد، خدمات مناسبی ارائه دهند.
خانم فاطمه کاظمی مفخم، در این مقاله به بررسی مدیریت ارتباط با مشتری در بخش بیمه پرداخته اند.
فایل کامل این مقاله در این قسمت به صورت pdf در اختیار شما قرار می گیرد. با کلیک بر روی لینک فایل مقاله نمایش داده می شود . برای ذخیره فایل، روی لینک کلیک راست کنید و گزینه save as را بزنید.
دانلود فایل
پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک
دیدگاهتان را بنویسید