تاثیر خدمات الکترونیک بر رضایت مشتریان شرکتهای بیمه

پژوهش حاضر با هدف تاثیر خدمات الکترونیک بر رضایت مشتریان شرکتهای بیمه صورت گرفته است. گرایش استفاده از خدمات بیمه الکترونیکی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن و بدون حضور فرد در شرکت بیمه و تسهیل روند دریافت خدمات و خسارات مورد نظر مشتریان بیمه الکترونیک را به عنوان بخش تفکیک ناپذیر تجارت الکترونیک مبدل نمایند. همچنین، شرکت های بیمه در ارائه خدمت بیمه ای اینترنتی به مشتریان، تسهیل دسترسی مشتریان به استفاده از خدمات و وب سایت ها و ایلیکیشن ها کوشا باشند. با توجه به نتایج و منابع موجود، نشان می دهد که رضایت مشتری بر روی حفظ مشتریان و در نتیجه بر سود آوری و موفقیت سازمان ها در عرصه رقابت تاثیرگذار است. همچنین خدمات الکترونیک موفق از سوی شرکت های بیمه موجب فروش و سهولت استفاده از کیفیت خدمات و اطمینان بر رضایت مشتریان شرکت های بیمه تاثیر بسزایی دارد.
این مقاله به همت آقای خوشدل نگارش شده است.
پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک
دیدگاهتان را بنویسید